Tema: Re: Jobsas pasibaige
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-10-07 20:31:55
Tipo jau man leisi trintis? Ir as galiu dirbti su pasaliniais - as nenoriu
dirbt su tavimi. Jauti skirtuma? Be to ash neatsisakau paasikinti kaip tai
padarysiu.

"CodeC"  wrote in message news:j6ncl4$ls1$1@trimpas.omnitel.net...

On 10/07/2011 08:21 PM, Linas Petkevičius wrote:
> Labai paprastai - jis turi laiko, o man nereikes ziureti i tavo roza.
> Taip kad kas cia stabdis? Salygas surasysime, galesi patikslinti kas
> netinka.

pas mane ne uzeiga kad kiekvienas tavo friendas turintis laiko trintusi.
as klausiu kam apskritai tas stebetojas man? pats tai nori kazkodel
dirbti be pasaliniu akiu. ir bandai prisidengti bobiskom atmazkem.
jauskis nugaletoju, eilini kart :)