Tema: Re: Jobsas pasibaige
Autorius: RaR
Data: 2011-10-07 23:17:29
> tai ar sutiktum su teiginiu, kad patentai reikalingi tik 'stambiems
> reikalams' t.y. ishradimams, o ne feature'ams? (shiuo atveju 'slide to
> unlock' yra feature'as o ne ishradimas)

Taip patentai visų pirma reikalingi investicijų reikalaujantiems tyrimams.

> velgi, teorishkai jie labai grazhus, praktishkai, ash galiu arba
> uzhsiplesht nerealias sumas, arba tiesiog uzhdraus tau naudotis mano
> patentais. O noredamas improve upon earlier patents, man rods (neesu
> tikras) turi gauti patent holderio (jei jis vis dar aktyvus) leidima..

Nerealių sumų joks sveiko proto verslininkas neužsiplėšia, nes nerealių
sumų niekas nemoka, be to visada yra toks realios sumos dydis, kurį
pasiekus ji tave tenkins. Taigi, užsiplėšia tik tokias sumas, kurios jam
naudingos. Jeigu tau tikrai naudingiau gaminti viską pačiam - stengiesi
tai daryti. Bet tada gali susidurti su rinkos monopolizacijos problema,
antimonopoliniais įstatymais ir pan. Bet dažniausiai rinkoje yra dar
keletas gerų gamintojų, turinčių savo rinkos dalį, kurios tu staiga
neapžiosi, ir jie tau sugebės pasiūlyti naudingą sandėrį.