Tema: Re: Jobsas pasibaige
Autorius: ejs
Data: 2011-10-09 18:29:10
2011.10.09 18:03, RaR rašė:

> Kalba ne apie alternatyvas, o apie Autocad, ir ar geriau kai jis yra
> šalia tų alternatyvų, ar kai jo nėra.

alternatyvoms - iki lemputės. Bet geriau kad nebūtų, kaip visuomet.

> Yra trys pagrindiniai patentuojamumo kriterijai, ir vienas jų -
> neakivaizdumas. Ir kalba buvo apie patentus apskritai, jie neskirstomi į
> kategorijas.

EU ir USA turi kiek kitokį supratimą apie tai kas gali būti
patentuojama. Ir problemas kelias būtent USA supratimas.

> Kalba eina apie tai, kad daugelyje sričių yra netgi daugiau žmonių,
> naudojančių mokamas programas, nei naudojančių nemokamas. Tad ar
> panaikinus rinkoje mokamų programų segmentą, vartotojas laimėtų?

Aš niekur neteigiau kad programos privalo būti nemokamos. Problema ne
tai kad programas saugo autorininės, gretutinės teisės, komercinės
paslaptys ir pan.
Problemas kelia tai, kad užpatentuota galimybė paspausti mygtuką.

> Nebuvo, o tebėra interneto dalis. Tai nėra atskiri internetai, o
> greičiau mūsų telekomo ir skynet atitikmenys.

Ne. AOL'as, Sprint'as buvo kuriami kaip dideli kompiuterių tinklai,
turintys ribotą arba jokio susijungimo su internetu.

> Paklausk to exchange naudotojų.

O abstrakčiai? Exchange neblogus pinigu kainuoja, turi būt kažkuo geresnis.

--
ejs