Tema: Re: Jobsas pasibaige
Autorius: RaR
Data: 2011-10-09 15:49:47
> Tame ir tragedija, kad patentu offisui pakanka silpnu klaimu. O teismai
> klaimu kokybes nenagrineja.

Tai kad nagrinėja, bet aš už tai, kad kažkaip gerinti patentų ofisų
darbą. Bet kadangi į šią problemą nesigilinau, neturiu racionalių pasiūlymų.

> Jie pakankami kad USPTO neturetu formalios priezasties ju neatmest. O
> "innovatyvumas" kaip zinia kilogramais nesveriamas, vamzdziu isvedziojimo
> planas kaip zinia irgi innovatyvus.

Jei pakankami - vadinasi patentų ofisas nesuklydo. Čia panašiai kaip su
teismo sprendimu kaltas žmogus dėl nužudymo ar ne. Tu manai, kad
įrodymai nepakankami, teismas nusprendė, kad pakankami. Galima
diskutuoti apie teisėjų kompetenciją, įvairių įrodymų neadekvatų svorį
priimant sprendimą ir pan. Bet tai jau teisiniai dalykai.

> Taip, "isradejas" uzsiima naujo tokio pacio slamsto isradinejimu. Labai
> puikus progresas.

Na, jeigu visus išradimus laikai šlamštu, tada nėra kažką giliau
diskutuoti. Normalioje demokratinėje valstybėje visos paraiškos
nagrinėjamos, o sprendimas dėl patento išdavimo priimamas remiantis
nustatytais kriterijais.