Tema: Re: Jobsas pasibaige
Autorius: bleketas@work
Data: 2011-10-06 16:31:10
nei vargstam nei perinstaliuojam. Jei neuzlinkes hardas jau butu n metu
neperinstaliuota. Plius jokiu bliu scrynu nemeto ir nevargstama apskritai.
Atejai darbe isijungei, isejai isjungei, tas pats namie. Darbe ant linukso
dauguma devaisu naudojamu darbui isvis neveiktu. Su virusais ir kitais
shudais vargsta tik visiski ablauchai kurie lenda visur, spaudzia viska ir
t.t. tokiem manau kad ir ant maco butu beda ir ant linuxo.