Tema: Re: Jobsas pasibaige
Autorius: CodeC
Data: 2011-10-07 11:01:28
On 10/07/2011 10:46 AM, Linas Petkevičius wrote:

> Kazkur sakiau, kad WIN tobuki?

nu nerasei, bet skaitant, ka rasai, toks jausmas kyla, kad WIN palyginti
su linux tai yra daug 'tobulesni', viskas ant ju veikia, viskas OK.
aisku visi turi savo nuomone, bet vis del to butu idomu isgirsti, kodel
naudoji ir ubuntu, netgi esi priverstas, kaip rasei.

> Bet kaip ir rasiau - Linuxistai visada ras kaltus sone, jeigu kas
> neveikia - tai gamintojas, tai kinietis, tai pats vartotojas. O man kaip
> vartotojui to nx nereikia. Nuejau, nusipirkau modema uz lita, isijungiau
> ir naudoju. Ir kol shitas OS neisaugs is jaunesniojo brolio sindromo -
> "o mes galim kaip windowsai, tai irgi mes galime, o jie, o jie...",

tai kad jie gali senai jau zymiai daugiau. bet ne visi ta mato, ne
visiem to reikia ir gal ne visi turi noro ismokt kazka naujo. dar
problema yra ta, kad visa svietimo sistema pakabinta ant win OS, nes
viskas jau nupirkta, visokie kursai parengti senoj platformoj, niekam
neapsimoka visko perdaryt is naujo. vaikus, studentus komp. rastingumo
mokina su windausais isskirtinai, linux nei kvapo nera nei mokyklose nei
univeruose.
siaip jau kiek as susiduriau su eiliniais vartotojais (mama, teta, sesuo
ir t.t.) tai pagr. baime yra 'taigi ten viskas kitaip, nera C disko,
nera my computer, nieko nemokesiu ir t.t.'. kad kazkas neveiktu, ko
reikia eiliniam useriui ant naujo linux - retenybe. tavo atvejai,
patikek, yra daugiau isimtis is daugumos.

> daugeliui namu vartotoju tai bus netinkamas sprendimas namu ukiui

kodel? nes wordas, excelis, browseris ir media playeris kitaip vadinasi?
beje, dar pavyzdziu keleta. kiek reikia visokiu codec'u ir kitokiu
nesamoniu suinstalinti, kol windowsai daug maz pradeda rodyt filmus?
ant linuxo tuo tarpu susimeti vlc ir dar per N metu nebuvo ko nerodytu
ir negrotu, ar garso nebutu. beje, linux vartotjas turi galimybe rintis
bent is triju visiskai skirtingu grafiniu aplinku - gnome, kde, xfce su
savitais privalumais ir trukumais. bet pagr privalumas - gali rinktis.
ka siuo atzvilgiu gali pasiulyti win?