Tema: Re: Jobsas pasibaige
Autorius: CodeC
Data: 2011-10-06 21:43:14
On 10/06/2011 09:31 PM, Linas Petkevičius wrote:
> Telefonas Samsung Galaxy S2 (sinhronizacija, atnaujinimai),
> Telefonas Nokia E71 (nera OVI analogo),

nu kas liecia telefonus, tai cia sutik, ne operacines sistemos reikalas
:) kad gamintojas dejes skersa ir nepadaro softo, cia jo reikalas (ir
trumparegiskumas).

> Multifunkcinis Brother MFC 8860DN,
> Spausdintuvas Brother HL-6050D/DN,

nu taip, situ nera CUPS'e. bet asmeniskai as pirma kart tokius
printerius girdziu. mano kazkoks ne itin irgi populiarus xerox'as veikia
be problemu.

> Mezon modemas tik po shokiu su bugnais ir kreivai,

situ neciupinejes, tai nzn. kas liecia visokius 3G modemus tai zinau,
kad niuansu buna, bet dabar jau tikrai ju geras palaikymas.