Tema: Re: Jobsas pasibaige
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-10-07 11:32:50

"CodeC"  wrote in message news:j6mbko$gib$1@trimpas.omnitel.net...

>aisku visi turi savo nuomone, bet vis del to butu idomu isgirsti, kodel
>naudoji ir ubuntu, netgi esi priverstas, kaip rasei.

Todel, kad yra fortranines bibliotekos, kurios nesikompiliuoja po
windowsais. Dabar perrasinejame, kita versija bus windowsine.

>kodel? nes wordas, excelis, browseris ir media playeris kitaip vadinasi?

Galiu tik ish savo praktikos - dirba skirtingai, bet siuos produktus naudoju
tik darbe. Jau nekalbant, kad zaidimai (kalbam apie namu vartotojai)
populiarus sprendimai (nuo mezonu iki kokiu deklaraciju pildymo VMI) turi
tik normalius windowsinius sprendimus. Argumentas - naudok alternatyvas arba
cia valdzia kalta kad stumia tik vienos platformos produktus manes
neitikina - man reikia cia ir dabar, o ne dalyvauti idejiniame kare.

>beje, dar pavyzdziu keleta. kiek reikia visokiu codec'u ir kitokiu
>nesamoniu suinstalinti, kol windowsai daug maz pradeda rodyt filmus?
>ant linuxo tuo tarpu susimeti vlc ir dar per N metu nebuvo ko nerodytu ir
>negrotu, ar garso nebutu.

Ant windowsu susimeciau vlc, ant namu kino xbmc - per N metu nebuvo ko
nerodytu ar garso nebutu

>ka siuo atzvilgiu gali pasiulyti win?

Nezinau, nes visiskai neisivaizduoju kam man tai.