Tema: Re: Jobsas pasibaige
Autorius: CodeC
Data: 2011-10-06 15:59:24
On 10/06/2011 03:47 PM, BigM wrote:
> Darbe XP suinstaliuotas jau bene 5 metai. Sukasi be jokio perinstaliavimo.
> Sakyčiau, gal didesnė bėda yra, kai į tuos Win pradeda visokį šūdą
> instaliuot/perinstaliuot, ypač žaidimus.

niekad nebuvau zaidimu megejas, tik is reto pazaidziu kokius nors
primityvius.
tu man pasakyk kam tas OS, jei kompo negali pajungt prie interneto ir
instaliuot/ismest softo? ka tada veikt su tuo kompu?
o windowsam tai uztenka puse metu kanors aktyviau paveikti, ir jau pilna
visokiu registru bedu, nebeissiinstaliuojanciu dalyku, kasnoprs nustoja
veikt, galu gale isvis nesikrauna :)
o siaip ir dar didesnius absurdu yra buve. pamenu kazkada instalinau
win, kompe buvo card readeris kazkoks. tai kazkaip sugebejo
susidetektinti visus tuos 'diskus' susinumeravo bilenkaip, ir system
particija pasirinko F ar panasia raide, be galimybes pakeist i
standartine C. nu tai windowsai uzsikrove, bet poto puse softo atsisake
veikti, nes 'negaliu instaliuoti i F diska' ir panasiai. zodziu teko is
naujo instaliuoti atjungus card readeri :)