Tema: Re: Jobsas pasibaige
Autorius: CodeC
Data: 2011-10-07 11:55:32
On 10/07/2011 11:50 AM, ezhiukas wrote:
> naudoju nes man kaip adminui ir developeriui jo pilnai pakanka. Zaidimu
> beveik nezaidziu, o senesni pakariavus ir per wine pasileidzia. O va
> mano broliukui su jo specifinem projektavimo reikmem, linuxe pakankamai
> profesionalaus softo nepavyko rasti. Yra aisku megejiski opensoursiniai

nesigincysiu, tikrai taip gali but. tik ar tikrai domejaisi, kad nera
KOMERCINIO softo linuxui? nes daug kas supranta gan savotiskai - linux
yra nemokamas, tai ir visas softas turi buti nemokamas. o jei tokio nera
- reiskia nera isvis. kaip pvz vmware produktai. yra begales tikrai geru
nemokamu virtualizacijos priemoniu. bet yra mokamas vmware, kuris turi
savitu privalumu ir kuris yra populiarus.