Tema: Re: Jobsas pasibaige
Autorius: RaR
Data: 2011-10-09 13:12:59

> O kodel tu straipsneliu autoriai turetu abejoti? Straipsneliai gi kiek
> suprantu buvo ne apie tai.

Buvo apie "smartphone wars" - iš pirmųjų ką išmetė "google". Turėjau
ieškoti antipatentinio judėjimo aktyvistų puslapių?

> Ir kas cia dziuginancio? Tipo jei brigadiniai padege verslinyko jono
> kioska ir susimuse su daktariniais tai jau dziuginantis vaizdas?

Vyksta arši konkurencinė kove, pasitelkiant visas priemones galiojančių
įstatymų rėmuose. Niekas nieko nepadeginėja ir nemuša.

> O taip, visi kitaip manantys iskart yra komunistai ir kiti raudonieji :)

Bėda ta, kad siūlantys kažką naikinti ir griauti nepasiūlo jokios
priimtinos alternatyvos. Tai visiškai priešinga reformatoriams, kurie
siūlo savus sprendimus.