Tema: Re: Jobsas pasibaige
Autorius: CodeC
Data: 2011-10-07 15:44:44
On 10/07/2011 03:40 PM, CodeC wrote:

> nu as galiu garantuot, bet speju tau to mazai, tai nzn ka pasiulyt. del
> manes tai gali sedet salia ir ziuret. per 5 minutes nedarau nieko, tai
> ir cia siulau abiems po diena. logistika tai del manes galim kurjerio
> naudoti, islaidas apmokes looser'is :) tik vat galvojau, kad noresi
> stebet kaip 'taisau', tuo labiau, kad net svaria isntaliacija netiki.
> juk galiu ir perinstaliuot per nauja ;)

o siaip, kad butu paprasciau, tai galim ir pasioptimizuot.
suinstaliuoti OS truks maks valanda. tau nulauzht sakykim dar valanda.
man pataisyt dar maks valanda. tai grubiai tariant, galima prasisukti
per 3h be jokios logistikos, abu sededami salia, nebus jokiu paranoju.
uztektu surasti abiem laisva pusdieni ir atsidurti vienam mieste.