Tema: Re: Jobsas pasibaige
Autorius: CodeC
Data: 2011-10-07 11:40:33
On 10/07/2011 11:32 AM, Linas Petkevičius wrote:

> [...]
> windowsais. Dabar perrasinejame, kita versija bus windowsine.

> Galiu tik ish savo praktikos - dirba skirtingai, bet siuos produktus
> naudoju tik darbe. Jau nekalbant, kad zaidimai (kalbam apie namu
> vartotojai) populiarus sprendimai (nuo mezonu iki kokiu deklaraciju
> pildymo VMI) turi tik normalius windowsinius sprendimus. Argumentas -
> naudok alternatyvas arba cia valdzia kalta kad stumia tik vienos
> platformos produktus manes neitikina - man reikia cia ir dabar, o ne
> dalyvauti idejiniame kare.

> Ant windowsu susimeciau vlc, ant namu kino xbmc - per N metu nebuvo ko

o tai ko nenaudoji nuosavos MS produkcijos. pasidomek kas tas vlc ir
kaip jis gime :) kaip cia taip nutiko, kad kazkokiu 'gavriku' 'uz zirniu
kose' parashytas playeris geresnis nei 'brandinis' 'user friendly' MS
produktas? www browser'i beje irgi koki naudoji? ne open sourcini
kartais?:) kodel?
va cia as tau ir siulau pamastyt - kas tai yra open source kodas, kuo
jis skiriasi nuo closed source komercinio kodo, ir kokie abieju
privalumai ir trukumai. ir kokia ateitis. o kodo skirstymas i skirtingus
layer'ius - user space, kernel space, driver, application - antraeilis
dalykas, principas visur tas pats.

> Nezinau, nes visiskai neisivaizduoju kam man tai.

siaip va cia yra tavo pagrindinis atsakymas i dauguma tavo problemu ir
klausimu. tu tiesiog nezinai, kad gali gauti nemokamai, nemoki tuo
naudotis, todel ir toliau moki pinigus uz tai, prie ko esi priprates ir
kas tau pakista po nosim.