Tema: Re: Jobsas pasibaige
Autorius: RaR
Data: 2011-10-09 19:03:12
> EU ir USA turi kiek kitokį supratimą apie tai kas gali būti
> patentuojama. Ir problemas kelias būtent USA supratimas.

Pagrindiniai principai - tie patys visame pasaulyje, skiriasi tik
detalės. Be to diskusija buvo ne apie kažkokius subtilumus, o apie
patentų sistemos naudą apskritai.

> Problemas kelia tai, kad užpatentuota galimybė paspausti mygtuką.

Atskiro įstatymo apie žalio mygtuko patentuojamumą nėra. Yra tik
bendresni principai ir įstatymai. Kai iškyla rimtų nesutarimų dėl
patentuojamumo, problema sprendžiama teisme, o jis vadovaujasi
įstatymais. Kartais būna labai gaila nubausto žmogaus (ar pikta dėl per
švelniai nubausto nusikaltėlio), bet įstatymai nurodo būtent tokį
sprendimą. Ir tokios situacijos turi būti dažnos, kelti daug problemų
bei pasiduodančios gan tiksliam apibrėžimui, kad dėl jų būtų priimtas
atskiras įstatymas. Taip ir vystosi teisinė sistema.

> Ne. AOL'as, Sprint'as buvo kuriami kaip dideli kompiuterių tinklai,
> turintys ribotą arba jokio susijungimo su internetu.

Kalba buvo apie internetą. Iki interneto buvo daugybė atskirų tinklų,
tarp jų ir labai didelių. Šiaip jau kalbant apie internetą, dar reikia
susitarti ką juo vadinti - HTML, HTTP, TCP-IP, ar keleto protokolų
visumą. Bet čia jau diskusija į šoną - "kas būtų, jeigu būtų".

> O abstrakčiai? Exchange neblogus pinigu kainuoja, turi būt kažkuo geresnis.

Tai ir siūlau paklausti to jo naudotojų. Na negaliu aš smulkintis į
kiekvieno protokolo ar programos pliusus ir minusus, galiausiai ir žinių
neužteks. Užtenka fakto, kad yra sutinkančių už kažką mokėti pinigus,
kai yra nemokamų alternatyvų.