Tema: Re: Jobsas pasibaige
Autorius: RaR
Data: 2011-10-10 13:47:24
Prie to, kad aš nerašiau, jog nusipirkęs afigienų batareikių patentą BP
turi uždaryti naftos biznį. Nepriklausomai nuo to, pats gamins
batareikes (kas visiškai atitinka šios kompanijos deklaruojamą
strategiją ir realius veiksmus), ar jų gamybą licencijuos (kas man
atrodo naudingiau), savo skaičiavimuose įtraukiau ir kompanijos pajamas
iš naftos biznio visam dešimties metų laikotarpiui.