Tema: Re: Jobsas pasibaige
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-10-07 11:15:49
    Aha - bent jau pasiekeme lygi "taip pat". Beje, ash ir neteigiu,k ad ant
WIN7 eina visas softas. Bet dabar nusipirkus reikalinga daikta tikimybe, kad
jis veiks po WIN daug didesne nei kad jis veiks po Linux'u. Net ivertinus
tikimybe, kad man reikes pasikviest ismananti zmogu, jeigu nepavyks jo
instaliuotis. Nusipirkau priedeli namu kinui - windowsini. Ir uzsiknisau
konfiguruotis - paskambinau ismananciam zmogui, nupasakojo kaip ir ka
pasikonfiguruot - viskas ore, dirba. O ka su Linux'u? Butu man paaiskines,
koks mano irengiys lievas,kad jam nera draiveriu ir kodel kalats gamintojas
ir kaip turiu pirkti trigubai brangesni daikta, nors sitas dirba
neperkrautas nuo nauju metu. Man to reikia? Prisireike staigiai per Lenkija
pralekt, keliais, kur nevaziaves. Pirmas dalykas, kuri pdariau, tai
persikroviau noutbuka i windoze ir atsisiunciau zemelapius ish OVI. Be abejo
visiskai egzotikai - NOKIA - kas cia tokio, nieko negirdejom.

    Man dar idomus linux'o bendruomenes argumentas - "o mums gamintojai
neduoda...". Klausimas - o kodel turetu? Ateina kazkokie gavrikai, turintys
mizerna dali rinkos ir praso dalintis. Jiems to reikia?

    IMHO kol Linux'as neras savo kelio, ale "Think different" ir nemes
lygintis su windoze, taip ir vilksis uodegoje. Kad ir tas pats Androidas -
idomu kokia jo sekme butu, jei tai butu pozicionuojama ir vystoma kaip "Mes
tokie patys geri kaip Windows Mobile, tik nemokami" ir panasiais budais.

"Dainiushas"  wrote in message news:j6ma5l$e59$1@trimpas.omnitel.net...

lygiai taip pat galima prisinkt pavyzdžių ant Windows. Paleisk tą patį
4L ant 7....