Tema: Re: Jobsas pasibaige
Autorius: CodeC
Data: 2011-10-07 15:40:53
On 10/07/2011 03:36 PM, Linas Petkevičius wrote:
> Kas garantuos, kad tai paprasciausia svari Ubuntu instaliacija? Jei
> ivykdoma shita salyga, man nulauzimui reikes - kazkur 5 minuciu, bet
> tada gal didiname suma - dalis bus skirta logistikai? Ir bus paprasciau
> - kazkas man atveza noutbuka su tavo instaliacija, ash tau grazinu po 5
> minuciu, o tu paleidi atgal Mozila. Jei ash per penkias min nenulauziu -
> grazinu tau ne noutbuka, o 500 Lt.

nu as galiu garantuot, bet speju tau to mazai, tai nzn ka pasiulyt. del
manes tai gali sedet salia ir ziuret. per 5 minutes nedarau nieko, tai
ir cia siulau abiems po diena. logistika tai del manes galim kurjerio
naudoti, islaidas apmokes looser'is :) tik vat galvojau, kad noresi
stebet kaip 'taisau', tuo labiau, kad net svaria isntaliacija netiki.
juk galiu ir perinstaliuot per nauja ;)