Tema: Re: Jobsas pasibaige
Autorius: CodeC
Data: 2011-10-07 16:08:34
On 10/07/2011 04:02 PM, Linas Petkevičius wrote:
> Tiesa sakant nejauciu didelio noro bendraut tiesiogia su tavim - todel
> sutinku pralaimejimo atveju uz tai susimoketi. Kompa gausi veikianti -
> jame bus svarus Ubuntu - mano versija, bet kad tau butu ramiau gali
> persiinstaliuot. Suma keliu todel, kad turesiu sumoketi sedinciam
> zmogui. Jei as pralaimiu - tu gauni 1000 Lt ir as padengiu sanaudas.

tai cia isvis matau mazai logikos. kam man tas kompas? juk nulauzhinesi
tu. tai gali iskart nulaushta atsiusti. jei as galvosiu kad 'nulauzhta
nesaziningai' tai tada perinstaliuosiu ir atsiusiu tau atgal nulauzhti.
bet imho tai nesamone - pradzioj tau min buvo 500 Lt, dabar jau
atsiranda tarpininkai ir 1000 Lt zek iki kol sutarsim tai dar kanors
sugalvosi. as tai siulausi uzvaziuot pas tave pakeliui su jau gatavai
suinstalintu PC, tu nulauzhi per 5 min ar kiek tau ten reikia, as
pataisau per tarkim valanda, ir visi laisvi. nesikandzioju. as pvz
neturiu noro kazka daryt per tarpininkus. salia manes kazkas sedes,
salia taves nesedes. biski neteisinga :) ko issigandai meeto face-to-face?