Tema: Re: Jobsas pasibaige
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-10-07 13:39:03
Prasau:

Acer Aspire 6920G. WIN7 su visu reikaligu ir nereikalingu softu ant batarkes
dirba vos ne trigubai ilgiau nei svarus Ubuntu su viena vienintele consoline
programa. Kaip suvienodinti darbo laika? Pasiulymas trigubai sutrumpinti
windozes darbo laika - zemas lygis.

"CodeC"  wrote in message news:j6mkgn$sq4$2@trimpas.omnitel.net...

On 10/07/2011 12:08 PM, Linas Petkevičius wrote:
> Beje, kai toks protongas - gal galetum patarti? Turiu lygiai ta pacia
> problema su batarke ir niekaip neissprendziu. Ar cia vel gamintohjo
> problema ir man reikejo pirkti dvigubai brangesni noutbuka?

negaliu patarti, nes nemaciau dar nei vienos normaliai suformuluotos
problemos.