Tema: Re: Jobsas pasibaige
Autorius: amenox
Data: 2011-10-07 01:19:50
Mano pasiūlytu atveju viskas teisinga, nes jei sukursi technologiją ir ją
slėpsi - sukursi pretekstą tą technologiją sukurti kitiems. Technologijos ir
jų panaudojimas duoda taip pat ir pinigus, ką išloši slėpdamas technologiją?
Mano pasiūlytu atveju gauni avansu laiko išskirtinai naudotis technologija
savo reikmėm ir gauti atlygi tarkim pinigais. Po to technologija tampa
prieinama visiems. O šiandien gavęs patentą galima tą technologiją sėkmingai
ir palaidoti - investuoji krūvą pinigų ir paskui neužtenka serijinei
gamybai, o jei turi patentą gali uždraust visiems ją pakartoti kol tipo
užsidirbsi pinigų panaudoti ją pats. :) Tai kuriuo atveju slepiamos
technologijos?

P.S. Aš šiaip siūliau neuždrausti patentus, o apriboti jų terminus. :)