Tema: Re: Jobsas pasibaige
Autorius: padugne
Data: 2011-10-08 20:57:27
On Sat, 08 Oct 2011 20:51:16 +0300, RaR wrote:

> Štai kaip tik perskaičiau 6 gana solidžių leidinių straipsnius apie
> "smartphone wars". Ir nė viename jų neužtikau, kad kažkas suabejotų
> patentų sistemos reikalingumu ar teismų priimtų sprendimų objektyvumu.

O kodel tu straipsneliu autoriai turetu abejoti? Straipsneliai gi kiek
suprantu buvo ne apie tai.

> Visi vertina šią kovą kaip vieną iš frontų kare siekiant atsiriekti kuo
> didesnį pyragą iš sparčiai išaugusios mobilkų rinkos. Dauguma pažymi,
> kad tai greičiau džiuginantis vaizdas, nes rodo aršią konkurenciją. Ir

Ir kas cia dziuginancio? Tipo jei brigadiniai padege verslinyko jono
kioska ir susimuse su daktariniais tai jau dziuginantis vaizdas?

> O šitie bauginimai vos ne pasaulio pabaiga, siūlymai naikinti pačią
> patentų sistemą, verkšlenimai,kad neturinčiam pinigų didieji neleidžia
> pradėti biznio, kad teismai beveik visada priima dideliems palankus
> sprendimus pagrinde sklinda iš visokių marginalų, antiglobalistų,
> sąmokslo teorijų propaguotojų pusės. Jie man primena teiginius, kad

O taip, visi kitaip manantys iskart yra komunistai ir kiti raudonieji :)

--
kthxbai.