Tema: Re: Jobsas pasibaige
Autorius: bat0nas
Data: 2011-10-06 15:01:32
Man Win 7 (neatsimenu, ar tai buvo Vistoje) tuom ir patinka, kad aš juose
nieko neieškau rankiniu būdu. Spaudžiu Start ir iš karto rašau tai, ko noriu
(pvz printer, power, andrius, word...).

Neatsimenu nuo Win 7 pasirodymo, kiek kartų ėjau kažkur tradiciniais Windows
būdais (aka Control Panel ar pan.).

Užtektų Apple vartotojui tai pasakyti ir garantuotai jis be problemų tuose
Win spausdintuvuose susigaudytų. Nežinau, kaip Mac'e, bet iPad'e irgi yra
tokia paieška.

"Dainiushas"  wrote in message news:j6k4pu$r2$1@trimpas.omnitel.net...

jau matau kaip panašiomis aplinkybėmis windowsuose rastum :)