Tema: Re: Jobsas pasibaige
Autorius: CodeC
Data: 2011-10-07 09:37:42
On 10/07/2011 07:33 AM, ezhiukas wrote:
> va butent. Linux yra gerai, kai jau pirkdamas kompa ir devaisus galvoji
> apie tai kad ji naudosi su linux ir atitinkamai viska pasitikrini ar

o su windowsais ne? as va ant savo naujo PC pries puse metu pirkto
nesenai bandziau XP suinstalinti. luzhta instaleris, meta blue screena
kazkoki. kol galu gale kazkokiam forume radau hint'a, kad bios'e yra
speciali opcija windows xp, kazkoki CPU featura isjungia. tai cia
normali OS standartiniam useriui? o kas liecia 'naujas' win versijas,
tai kaip ten su softo ir draiveriu suderinamumu? kiekvienam menkiausiam
download'e buna bent po 3-4 to paties softo versijas skirtingiems
windausams :) ir viena bendra - linuxui. ant linux pries 20 rasytu
programu net perkompiliuot nereikia - nusikopijuoji ir paleidi.
o kazkas cia dar rase apie 'sujauktus' dependencies :)

> veiks. Jei ne, yra nemaza tikimybe uzsirauti ant draiveriu problemu.
> Softas irgi - kasdieniniam ofiso darbam viskas ok, bet jei nori
> pageimint ar turi kokiu specifiniu softo poreikiu ar esi advanced useris
> ir naudoji komercinio softo advanced opcijas, tai didele tikimybe kad
> linuxe nerasi analogo. Aisku situacija gereja, bet labai jau letai. Ir

letai?:) matomai kalbi tik pletku paklauses. as kaip tame dalyke kasdien
dirbantis, tai galiu pasakyt trumpai: sunku spet paskui su tokiais
tempais. o tuo tarpu win sukasi ant to pacio NT laiku kernelio
apkabineto paveiksliukais. beje, paskutiniu metu naujo HW palaikymo
tempai YPAC dideli. kruvos nauju devaisu su kiekviena kernelio versija.