Tema: Re: Jobsas pasibaige
Autorius: padugne
Data: 2011-10-08 15:55:24
On Sat, 08 Oct 2011 14:51:34 +0300, RaR wrote:

> Aš sutinku, kad dažnai "claim'ai" būta per platūs ir per laisvai
> apibrėžti, bet tavo pateiktas pavyzdys per riebus. Pabandyk realiai tai
> užpatentuoti, nors ir turėdamas šimtus milijonų, be to, kaip jau sakiau,
> yra teismai.

Tai kad tokiu patentu pilna, kai kurie jau padalyvavo realiose pestynese
ir isliko nepanaikinti.

Va, mano anksciau minetas RIM vs NTP, straipsnelio gale yra patentu
saraselis kurie rim kaina 612mln$.
http://en.wikipedia.org/wiki/NTP,_Inc.

Jei bent kiek rauki IT technologijose - pasiskaityk kas ten patentuojama.

As tau kaip daktaras sakau - ten visiskas bullshitas. Tai banalus
apibreztos problemos sprendimas kuri tau pagimdys kiekvienas normalus
inzinierius ir joks ne isradimas.

Mazdaug tiek pat vertingas "inovaciju" poziuriu kiek kokio nors namo
santechnikos instaliacijos projektas is rinkoje jau esanciu moduliu.

> Pasiremt pasirėmė, o ar teisme laimėjo?

Paaiskes po keleto metu ir desimciu milionu. IV turi pakankamai daug
pinigu kad teistis be galo be krasto. Ir tai ne pirma tokia ju byla.

--
kthxbai.