Tema: Re: Jobsas pasibaige
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-10-07 04:32:55

"CodeC"  wrote in message news:j6kss2$vh$1@trimpas.omnitel.net...

>nu kas liecia telefonus, tai cia sutik, ne operacines sistemos reikalas :)
>kad gamintojas dejes skersa ir nepadaro softo, cia jo reikalas (ir
>trumparegiskumas).

O koks mano reikalas, kaip vartotojui - kieno tai reikalas? Yra OS - palaiko
telefona, yra kitas - nepalaiko. Kuris OS'as man kaip vartotojui geresnis? O
ir jei parasysiu kokia savo operacine, naudojama tik kiemo pacanu ir ji
nepalikys kazkokio hardwaro - cia irgi bus gamintojo problema?

>nu taip, situ nera CUPS'e. bet asmeniskai as pirma kart tokius printerius
>girdziu.

Ubuntu apie juos irgi girdi pirma karta. Todel mano atveju ir shudas,
palyginus su WIN. Jeigu jau shitie ganetinai shirpotriebni aparatai Linux'ui
egzotika - aisku, kodel jis ir uzstrigo tuose keliuose procentuose rinkos.

>situ neciupinejes, tai nzn. kas liecia visokius 3G modemus tai zinau, kad
>niuansu buna, bet dabar jau tikrai ju geras palaikymas.

Afigenai. Reverse engineringo budu parasytas draiveris, emuliuojantis Wi-fi
adapterio darba, instaliuojamas analiniu budu ir nusmingantis seip sau ar po
kiekvieno didesnio atnaujinimo. Cia Linux'ui jau geras palaikymas? Tuo tarpu
ant WIN7, istatei - next - next, viskas - tu jau internete. Per pora metu
naudojimo, nepamenu, kad butu kokia problema iskilusi. Tas pats beje ir su
Bites ar Omnio dalijamais modemais.