Tema: Re: Jobsas pasibaige
Autorius: ejs
Data: 2011-10-08 22:55:50
2011.10.08 16:20, amenox rašė:
> Cia ner ka gincytis, jei kompas nesenesnis nei kokie 3 metai ir turi
>  nemažiau nei 2 Gb Win7 jo tikrai nesugadins.

Yra toks niuansas: 2GB RAM'o turi, bet man žymiai ramiau tą RAM'ą
atiduoti taikomosiosm programoms, nei kad pasotinti visuomet alkaną OS.

Apie RAM keitimą net nesvajojam: mastelio problema.

> Apie softą nepasakysiu, jei  labai senas ir koks nors specifinis gali
> būt kad bus problemų. Bet čia ne os problema.

Softas specifinis, bet ne senas. Ir čia OS problema, kad jai reikia vis
daugiau resursų visokioms fintikliuškoms.

--
ejs