Tema: Re: Jobsas pasibaige
Autorius: Toxis@ze_yval_place
Data: 2011-10-06 14:31:20
mano kolege shalia sedi su macbook air'u. Man vis tenka jai padet koki nors
printeri prisijungt, prijungt network place'a ir pan... nu nafyk,
absoliuchiai nesuprantu, ka randa zhmones shitam ose (taip, greichiausiai
yra pripratimas prie windosu), bet nu niekaip nelipchiau ant maco, jei
nepriverstu gyvenimas.. sedzhiu, zhiuriu (lygiai priesh 20 min) i ta dalyka
ir nesuprantu kur rast visus suinstalintus printerius... baisus dalykas:)