Tema: Re: Jobsas pasibaige
Autorius: CodeC
Data: 2011-10-08 09:25:37
On 10/08/2011 12:45 AM, Dainiushas wrote:
> panašų bajerį ir aš turiu su ATI video ant HP notbuko. Nesusitvarko su
> ja Ubunta ir ana pastoviai dirba "visu gazu". Kaista, kaukia
> ventiliatorius, sėda batareika.

zhinau shita. toki ir ash darbe ciupineju. yra sprendimas. parashysiu
kita savaite. kiek pamenu du skirtingi ATI draiveriai yra. nu o siaip
tai standartiskai, reik dekot ATI uz gera 'palaikyma'. su inteliu tokiu
bedu nebuna :) beje, neesu tikras, nes ATI nenaudoju, bet naujam
kerneliui jau gali but gerokai atnaujinti draiveriai ir bedos issprestos.