Tema: Re: Jobsas pasibaige
Autorius: CodeC
Data: 2011-10-06 15:53:37
On 10/06/2011 03:40 PM, tas kuris virshija wrote:
> Viena diena linuxiukeje prireikia koki multifunkcinio scanneri
> pasijungti arba ateje updeitai nukala esamus konfigus. Va tada tai
> kukuoji, kol susitvarkai vel:))
> O su winais jau firmoje kukavom, kai nepavyko issiaiskinti, kodel
> sharingas neveikia. Ir kaip paaiskejo-7 winams budinga liga :)

nu nzn, kad updeitai kanors sugadintu dar nebuvo.
pries keisdamas tokiu dalyku kaip nfs ar panasiu serveriu konfiga,
update manageris visada pasiulo rinktis, palikti esama, suinstalinti
nauja, ar bandyt sumerginti. geras OS nereiskia, kad gal neimanoma jo
sugadinti :) o ir siaip, kad liecia ivairiausius konfigus ant linux, tai
dauguma dalyku yra backwards compatible. dadeda nauju f-ju, bet tavo
senas daugeliu atveju veiks be trukumu, tiesiog neisnaudosi tu naujoviu.
net kerneli perkompiliuojant gali nusikopijuoti dvieju metu senumo
konfiga, ir tiketina kad viskas uzsikraus.
o kad kazkoks hw nesuportinamas tai dazniau ant windowsu buna, ne ant
linux. man viena kart buvo, kad nusipirkus PCI<>serial kontroleri, dar
kernelyje nebuvo draiveriu. uzteko keleta eiluciu (vid ir pid) dadet i
draiveri ir kerneli persikompiliuoti, ir viskas veikia. po keleto
menesiu jau oficialioj versijoj viskas buvo (nes nusiunciau patch'us su
savo pakeitimais).