Tema: Re: Jobsas pasibaige
Autorius: amenox
Data: 2011-10-08 23:08:01

"RaR" <RaR@lt.lt> wrote in message news:j6q5es$9o5$1@trimpas.omnitel.net...
> [...]
> nesuprantančio savo išradimo vertės (kas yra nelogiška, didelės
> atsitiktinės sėkmės reikalas, todėl nesvarstytina), tas patentas kainuos
> gerą dalį pajamų, numatomų per visą jo galiojimo laikotarpį.
>
> Net jeigu kompanija turėjo pakankamai nuosavų lėšų įpirkti tokį patentą,
> kuriems velniams ji padės jį į stalčių 10-čiai metų ir tokiu būdu patirs
> didžiulius nuostolius? Kai tuo tarpu gali arba pati pradėti gaminti tuos
> akumus, arba, daug naudingiau, licenzijuoti patentą tos srities
> kompanijoms, kad pajamos pradėtų plaukti iš karto ir iš kiek įmanoma

Vat siaurai mastai :) BP yra ne automobilių gamintojas, norint pradėt savo
automobilių verslą, reikia įmerkt dideles šaibas, t.y. pastatyti gamyklas,
prastumti naują brendą ir t.t. ir t.t. Kažkam leisti naudotis tuo patentu,
vadinas mažinti naftos suvartojimą savo pelno saskaita. Vadinas reikia
rinktis ir daryti labai didelius strateginius pokyčius kompanijoje. Todėl
geresnis mano variantas - išspausti viską iš naftos o paskui gal ir
automobiliais prasidėt.