Tema: Re: Jobsas pasibaige
Autorius: CodeC
Data: 2011-10-07 13:46:16
On 10/07/2011 01:39 PM, Linas Petkevičius wrote:
> Prasau:
>
> Acer Aspire 6920G. WIN7 su visu reikaligu ir nereikalingu softu ant
> batarkes dirba vos ne trigubai ilgiau nei svarus Ubuntu su viena
> vienintele consoline programa. Kaip suvienodinti darbo laika? Pasiulymas
> trigubai sutrumpinti windozes darbo laika - zemas lygis.

nu galiu tik paspelioti. pastudijuok ar tikrai visi wifi ir kt. dalykai
vienodoj busenoj abiem atvejais, gal tiesiog daugiau hw ijungta ant
linux. siaip pirma kart girdziu tokia nesamone. jei tikrai kazkokia
zinoma beda, turetu buti kasnors interneto platybese. siaip jau OS
battery draiveris tik nuskaito info apie batarke, krovima kontroliuoja
nuo OS nepriklausomas kontroleris. tai lieka vienas variantas - kazkas
naudoja energija papildomai.