Tema: Re: Jobsas pasibaige
Autorius: CodeC
Data: 2011-10-07 09:57:44
On 10/07/2011 04:33 AM, Linas Petkevičius wrote:

> O koks mano reikalas, kaip vartotojui - kieno tai reikalas? Yra OS -
> palaiko telefona, yra kitas - nepalaiko. Kuris OS'as man kaip vartotojui
> geresnis? O ir jei parasysiu kokia savo operacine, naudojama tik kiemo
> pacanu ir ji nepalikys kazkokio hardwaro - cia irgi bus gamintojo problema?

nebus. bet matai - pats rasei, kad esi 'priverstas' naudoti abi OS.
reiskia ne tokio jau ir vietinio kiemo lygio ta ubuntu OS ?:)
tokiu kaip tu - daug, kurie po truputi 'migruoja' i linux aplinka.
reiskia, yra kazkokiu dalyku ir priezasciu, del ko renkiesi linux o ne
win, o tuo paciu - kad is dalies bandai susitaikyt su kai kuriais
trukumais vardan kitu privalumu. tobulu dalyku aisku kad nera.
o jei lygint tobulejimo tempus - nu tai windowsai totaliai stovi vietoj,
tiksliau eina atgal, nes kuo toliau, tuo darosi sunkiau 'pavezami' net
naujausiu PC.

> Ubuntu apie juos irgi girdi pirma karta. Todel mano atveju ir shudas,
> palyginus su WIN. Jeigu jau shitie ganetinai shirpotriebni aparatai
> Linux'ui egzotika - aisku, kodel jis ir uzstrigo tuose keliuose
> procentuose rinkos.

> Afigenai. Reverse engineringo budu parasytas draiveris, emuliuojantis
> Wi-fi adapterio darba, instaliuojamas analiniu budu ir nusmingantis seip

mazai zmoniu supranta del ko taip yra. o yra del to, kad labai daug
daiktu dabar ne tik gamina, bet ir developina kinieciai. o pas juos
windausai dar iauge i krauja, jiems parodai konsole tai nesupranta kas
tai yra. ne visi aisku, bet dauguma. dokumentacija kinieciu net jei yra,
tai neduok tu dieve, tas pats kas maldaknyge. kinieciai patys padaro
kreivus sleivus draiverius ir softa tiem modemam, o linuxui kas padarys?
kaip pats rasai - kazkas is entuziastu paima ir reverse engineerina, su
laiku istobulina. kas trugdo intelio wimax modema pirkt? normalus
daiktas, normalus draiveriai. tik kainuos 3x daugiau.
o kad ant windausu visi jie gerai veikia tai nepasakok:) kaip tik
savaitgali vienam bandziau kazka sutvarkyt su omni connectu.
tai nz - dirbi dirbi, pyst disconnect'as, be jokio pranesimo.
neparebootines kompo - nebeprisijungsi. ir daryk ka nori. jokios
klaidos, nieko. sake ir anksciau taip buvo, po windausu perinstaliavimo
buvo gerai, praejo gal metai kokie - vel tas pats. tai cia ta tobulybe?:)