Tema: Re: Jobsas pasibaige
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-10-07 16:02:13
Tiesa sakant nejauciu didelio noro bendraut tiesiogia su tavim - todel
sutinku pralaimejimo atveju uz tai susimoketi. Kompa gausi veikianti - jame
bus svarus Ubuntu - mano versija, bet kad tau butu ramiau gali
persiinstaliuot. Suma keliu todel, kad turesiu sumoketi sedinciam zmogui.
Jei as pralaimiu - tu gauni 1000 Lt ir as padengiu sanaudas.

"CodeC"  wrote in message news:j6msqj$8kf$1@trimpas.omnitel.net...

On 10/07/2011 03:49 PM, Linas Petkevičius wrote:
> Ne - is naujo neperinstaliuosi. Darom 1000 Lt ir suinstaliuojant (kiek
> uztruks?) ir atstatant salia taves sedes mano zmogus. Diena tavo darbui
> man tinka - kaip nenulauziamos sistemos elementariu funkciju atstatymui,
> kurios norint supisamos per 5-as minutes, manau tai tikrai protingas
> terminas.

cia bandai isgasdint keldamas suma?:) tu vilnietis? si savaitgali arba
kita rusiuosi i vln varyt. rastum pora valandu? manau spetume. OS
suinstalinsiu per ne pilna valanda, tokiu atveju ir PC savo galiu
pasiimti, kad nebutu siurprizo radus koki lavona nesikraunanti. bent
vienas is 2 tikrai veiks :)