Tema: Re: Jobsas pasibaige
Autorius: CodeC
Data: 2011-10-06 15:02:45
On 10/06/2011 02:32 PM, Toxis@ze_yval_place wrote:
> mano kolege shalia sedi su macbook air'u. Man vis tenka jai padet koki
> nors printeri prisijungt, prijungt network place'a ir pan... nu nafyk,
> absoliuchiai nesuprantu, ka randa zhmones shitam ose (taip,
> greichiausiai yra pripratimas prie windosu), bet nu niekaip nelipchiau
> ant maco, jei nepriverstu gyvenimas.. sedzhiu, zhiuriu (lygiai priesh 20
> min) i ta dalyka ir nesuprantu kur rast visus suinstalintus
> printerius... baisus dalykas:)

as tai net neziuriu, man pasiklausyt uztenka kiek zmones su visokiais
antivirusais, permission'ais, draiveriu paieskom, reboot'u po kiekvieno
shudniekio instalo, blue screen'ais ir panasiom nesamonem vargsta. t.p.
periodiniu perinstalinimu kas puse metu 'kad greiciau veiktu' :) nu kas
ten TOKIO tuose windausuose, uz ka dar beje ir moket pinigus reikia? as
cia beje, ne su mac, o su linux lyginu :)