Tema: Re: Jobsas pasibaige
Autorius: ezhiukas
Data: 2011-10-07 11:50:29
naudoju nes man kaip adminui ir developeriui jo pilnai pakanka. Zaidimu
beveik nezaidziu, o senesni pakariavus ir per wine pasileidzia. O va mano
broliukui su jo specifinem projektavimo reikmem, linuxe pakankamai
profesionalaus softo nepavyko rasti. Yra aisku megejiski opensoursiniai
projektai, bet iki profesionalaus lygio jiems dar toli toli. Linux softas
siuo metu yra is esmes orientuotas i basic office useri. Profesionalaus
lygio softo yra tik tradicinem linux nisoms -adminam, developeriam. Kazkaip
dar keistai sugebejo issivystyti kino pramones nisa, matyt nuo SGI unixiniu
masinu softa buvo lengviau nuportinti linuxui, nei kad windowsams. Zaidimai
nesivysto, nes OpenGL standartas atsiliko (is esmes visi linux nuportinti
zaidimai originaliai buvo parasyti ant openGL), o nuo directX portinti
linuxui yra vargas.