Tema: Re: Svedijoje - Defliacija
Autorius: abc
Data: 2014-05-16 03:18:29
On 10/05/14 21:02, Remigijus wrote:
> Kalba apie nieką nevaikšto, gerbiamas "abc"
>
> Remigijus

gerb. Remigijau: aš nesergu jokiais kalbajobų užkratais. Yra krūvos
argumentų*, kodėl nereikia bijoti kalbėti taip, kaip norisi kalbėti. Ne
paskutinis iš jų skelbia, kad kalba yra GYVA. Kuriama pačių žmonių.
Besivystanti, tsakant.

*Jei jau taip bijote dėl grynumo, tai siūlau išbraukti žodį GALVA
(=GOLOVA), nes tai tiek pat tradiciškas lietuviškas lobis, kaip kad tie
nesveiki ir žarnyną apkraunantys sunkūs cepelinai (germaniškas išmislas).