Tema: Re: Svedijoje - Defliacija
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2014-04-25 09:12:17
2014-04-25 08:45, Sail rašė:
> Taip, as apie tuos vagis kur virsuj sedi. Pradedu itart kad musiskiai lenkus
> perspjaus godumu ir kvailumu. Lenkai per visokias kryzes sugebejo issivartyt
> puikiai, o pas mus pasidare skyle tokia, kad iki siol galvoja, kokius
> triusikus ir nuo ko numaut kad padalinti dar pinigu. Gal masinas
> apmokestint, gal dar ka nors. Ivestu pagalves mokesti ir butu ramu.

Jeigu Varsuvos stotyje prie taves prieina ir mandagiai pasako buk
malonus ir atiduok savo pinigus. Tu pradegi galvoti kaip cia dabar toks
malonus ponas galetu tau peili ivaryti i pasirdzius...
Taigi musu valdzia perspjauna lenkus kvailumu. O godumu? Ka tu laikai
godumu? Ar tai godumas, kad musu valdzis pries Lenkijos valdzia atrodo
kaip elgetos. Paziurek i Zuoka, Paulauska, Uspaskicha, Paksa... Tai juk
visiski ubagai. Atpazinti nesunku is ju demonstruojamo kvailumo. Va tik
Paksas man kelia itarima del Mazeikiu Naftos, panaikinto konkurso
rezultatu elektros tiltui i Lenkija... Tai sferos, kurios Lietuvai
atnese milijardinius nuostolius. Bet ne tokiose svarbiose srityse jis
visikai sveika nuovoka vadovaujasi. Ir tai man kelia pagristus
klausimus. As iki siol neuztikau del kokios priezasties buvo Pakso
apkalta. Tai kas viesai buvo skelbiama - juokingos priezastys.

O kas butu, jeigu Lietuva taptu Lenkijos provincija? Pradekim nuo
pensiju. Kaip butu taikomi Lenkijos pensijoniai istatymai Lietuvoje?
Manote, kad isliktu minimali 600 litu pensija? As taip nemanau visu
pirma todel, kad Lietuva butu sunkiama, o ne tas krastas i kuri kisami
pinigai. Siandieniniai kaimieciai is viso negautu JOKIOS pensijos.

O kas butu su tarnyba Lenkijos kariuomeneje? Sprendziant is to kaip
spjaudosi Vilniaus lenkai, isvaziave i Lenkija mokytis... Pazinojau
viena tokia sukulturinta mergina, kuri grizo baigusi Lenkijoje mokslus.
Kaip cia pasakius kuo ji ten buvo lenkams. Pamoinaja jama kur nuleisti,
kad ausu nespaustu. Panele traumuota visam gyvenimui. Lenke. Tik
nepilnaverte. Todel nieko keista kaip per pokari Lenkijoje, turejusioje
30% kitatauciu siai dienai teliko 3%.

Galima butu testi be galo. Ne valdzia, o patys lietuviai lenkus
perspjauna savo kvailomis iliuzijomis. Rekavimas ant Rusijos, kai lenkai
pasiruose tave bet kuria akimirka padaryti per visas skyles,  yra...
Kvailumas - per silpnas apibudinimas. Lenkijoje gyvena 10 kartu daugiau
nekencianciu Rusijos, bet Lietuvoje 10 kartu stipriau demonstruojama
neapykanta Rusijai.

> O siaip tamsta originalas, lietuvoj populiaru varyt ant rusijos kokia ji
> bloga ir tai atitinka valstybes linija, o del lenkijos tai kaip ir viskas
> tyliai.

As nesu jausmingas kaip mergaite. As vertinu tik objektyvias sios dienos
aplinkybes. O jos yra tokios - lietuvio vieta Lenkijoje yra besalygiskai
baudziauninko. Man kai kada atrodo, kad varymas ant Rusijos yra
organizuotas spec tarnybu is Varsuvos. Bet tai butu neteisingas
aiskinimas. Teisingas aiskinimas butu is rusiskos komedijos:
- kas cia gaidys - visi is isgascio issislapste po savo narus
- jis, jis
- dabar as cia busiu gaidys