Tema: Re: Svedijoje - Defliacija
Autorius: abc
Data: 2014-04-23 00:50:55
On 22/04/14 07:30, RaR wrote:
> Tai gal pasidairyk ir į šalis ne Eurozonoje - ten rasi ir dar aukštesnio
> nedarbo, ir dar mažesnių atlyginimų. O eurozona kol kas kaip tik
> apsitvarkė, nors dar prieš metus-kelis skepticizmo buvo labai daug.
> Žlugtų euras, vėl grąžintume litą ar pereitume prie kitos valiutos.
> Vėlgi, nematau didesnių pavojų žlugti eurui nei juo paremtam litui, nes
> esamoje situacijoje su euru automatiškai žlugtų ir litas, o jis turi ir
> savų papildomų rizikų, kas jį automatiškai daro nepatikimesne valiuta
> nei euras. Netgi jei litas nebūtų susietas su euru, Lietuva tokiu atveju
> [...]

Full disclosure: aš už eurą, bet tik ne dabar. Reikia palaukti, kol tos
nesąmonės su dvigubais eurais (vienoks euras Kipre, kitoks kitose
valstybėse, nors visi žino, kad jie sėdi tame pačiame ECB ir
"sprendžia"), su periferinių valstybių dulkinimais pagal vokiečių dūdelę
(reikalingi transferai kompensavimui bent jau darbo jėgos nemobilumui),
su dirbtiniu nedarbo skatinimu užsibaigs. Antraip bus tik daugiau vargo
"ant Lietuvėlės".

Prisimenu, kiek metų metais buvo kvailo lietuviško pasipūtėliško
pizdelinimo "pasivysim mes ES"... Reality check - man faktai sako štai
ką: kol kas vidutinis atlyginimas 2014 metais atitinka 2004 metų lygį
pagal perkamąją galią 1:1 (vadinasi vietiniams samdiniams 10 gyvenimo
metų nuėjo tiesiai subinėn...)

P.S. dėl nedarbo tai čia labai geras pavyzdys paimtas. Geras, nes akis
bado, pasiaiškinti verčia.