Tema: Re: Svedijoje - Defliacija
Autorius: Sail
Data: 2014-05-06 11:01:53
Nu tai valdzia ne rinkti reikia, o samdyti. Protingus zmones uz gerus
pinigus.

O kol valytoja gali sedeti seime, nes atspindi kitu tokiu paciu valytoju
mantaliteta - apie koki salies valdyma galima kalbeti? I visas atsakingas
pareigas zmones ima pagal kompetencija, o salies valdymui taip jau nedaro.