Tema: Re: Svedijoje - Defliacija
Autorius: abc
Data: 2014-04-25 12:47:38
On 25/04/14 06:03, Linas Petkevičius wrote:
> Jei bulkute parduotuveje kainavo 3.40, o po valiutos pakeitimo kainuos
> 1EUR - nustosi toje parduotuveje pirkti?

čia ne aš tą argumentą kėliau, o amenox, berods. Bet kiekvienoje
sistemoje egzistuoja kritinė riba, nuo kurios įvyksta esminis lūžis, ir
jį pasiekus dar neemigravę žmonės tiesiog taip sumanys padaryt :) 1
proc. atrodo gal ir nedaug, bet 1+1+1+1+1 - ir jau penki. O 5+5 - jau ir
dešimt.

Beje, ar pats ponas savo firmikėje turite tokį dalyką, kaip prie
infliacijos pririštą samdinių atlyginimų kasmetinį indeksavimą? Iš savo
patirties galiu pasakyti, kad Lietuvoje labai prastai su personalo
skatinimu: naujai priimti žmonės džiaugiasi, suderėję 4 K LTL. Bet kai
tas 4k LTL lieka pastovus kokie 5+ metai prie 3-5 metinės infliacijos,
tai jau, žiūrėk ir ap1p1stas jauties.