Tema: Re: Svedijoje - Defliacija
Autorius: Sail
Data: 2014-05-06 08:46:48
Va va, panasu supratai galu gale, kad musu valstybe (skaityk valdzia) skirta
tik tam, kad prisikimst sau i kisenes per ta kadencija, kol valdzia turi.
Nu ir dar turi ziuret, kiek is cia likusiu tautieciu mokesciu isspaust dar
galima - gal masinas apmokestint, gal dar ka nors. Nu truksta supranti kai
visi vagia. Reik kompensuoti.

O kad daugelis jau prabalsavo kojom tai visiem poxui. Niekam ta Lietuvos
ateitis neidomi, idomu tik savo kisenes pilnumas trumpu laikotarpiu.