Tema: Re: Svedijoje - Defliacija
Autorius: Sail
Data: 2014-04-24 07:57:27
Ne tik mafija, ne tik. Zmones dar atsipute. Vakarais diedukai susirenka
lauke papizdelint. Namai su iejimu is gatves tiesiai i svetaine.
Silta, gera, rasslabucha vienzo. O va Italijos siaurej jau ne taip.

Mafija zinoma smaugia ten, tamsta teisus. Bet imho ir be ju ten tikrai nebus
siekiama maksimumo finansiniu vertybiu prasme.