Tema: Re: Svedijoje - Defliacija
Autorius: abc
Data: 2014-04-26 00:30:31
On 25/04/14 13:00, Linas Petkevičius wrote:
> Visiskai prie ko. Nes man pohuj, ka galvoja nekavlaifikuota darba
> atleikantis personazas, kuri pakeist nori eile.

Įdomu, kiek procentų Lietuvos dirbančiųjų yra tokia nekvalifikuotą darbą
atliekantys? Įtariu, kad ne didelė dalis. Todėl nelabai yra prasmės apie
juos apskritai kalbėti, ar rodyti, kaip pavyzdį. Juos labiau tiktų
pavadinti "kontraktoriais". Tai kaip Lietuvos kariuomenė: suderėjai
valandinį atlygį, atvarei, ir po to: ate. Arba prasitęsia kontraktas,
arba ne. Įdomu, kas Lietuvos kariuomenėje būtų karo atveju, ar ten yra
punktas, sakantis, jog bet kuri pusė gali nutraukti sutartį kada sumano?