Tema: Re: Svedijoje - Defliacija
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2014-05-06 08:21:22
2014-05-05 22:56, abc rašė:
> Tas Paksas su savo žmona man seniai įtartini atrodo, o jo veikla MN
> seniai notoriously pagarsėjus. Kita vertus, tie patys Abišala ir
> Grinevičiūtė - ne auksiniai. Pirmas kažkokius kliedesius varė apie IAE
> pratęsimą (pateptas gerų komisinių), antroji žinoma kaip Lietuvos
> žiniasklaidos prostitutė (ne mano terminas, susirasit, kas norit) kuri
> už skanesnį kaulą dar ne tokių laidų susuka, svarbu, kad reitingai būtų.

Grineviciute, kaip ir visos moteriskes, vadovaujasi jausmais. Vyras -
logika. Nediskutuokim apie tai. Bet kas is vyro, kuris reikalauja, kad
moteris vadovautusi logika? Juk nelogiska tiek lyg noreti, kad suo
gaudytu peles. Grineviciute VIENINTELE TV laidoje suvede Mazeikiu Naftos
aferistus su Paksu priesakyje su Abisala ir amerikonais. Uz tai jai
reiketu pakabinti medali. Po sios laidos akivaizdziai pamaciau, kad
reikalingas Lietuvoje Stalinas, kuris Paksa ir co igaletu pastatyti prie
sienos ir susaudyti.