Tema: Re: Svedijoje - Defliacija
Autorius: abc
Data: 2014-05-06 01:06:12
On 29/04/14 06:20, Vidas Makauskas wrote:

> As prie caro negyvenau ir kaip ten buvo nepatyriau

> O tu pats nuvaziuok ir padek geliu ant Lietuvos savanoriu kariu kapu.
> Kodel to nesi padares ne karto gyvenime. Juk draugu turi Lenkijoje.
> Vazineji. O va lenku vairuotojas, nediskutuoja "astronominemis" temomis,
> bet susiranda Pilsudskio kapa, nuvalo ji su Lietuvos veliava ir padeda
> geliu. Uz toki poelgi Lenkijoje gautum 5 metus uz grotu, o ten sedintys
> lenku vairuotojai jau tikrai tave pamokytu kaip reikia gerbti lenkiskuma.

Aš net vaikų plaukti neturiu kada išmokyti, o čia - kažkokie mirusiųjų
kapai Lenkijoje, už tūkstančio km*. Jiems jau nepadės gėlytės.** Bet
savo misiją "nešu" kitais kanalais: per bendravimą su gyvais lenkais.
Juk pas juos pačius pilna konspiruotų būrų tarp 38 melejuonų...

*Kai pravažiuosiu, užsuksiu. Ir vaikams papasakosiu.
**Beje, manau, kad tos gėlės nepadės dar ir tol, kol lietuviai nori, kad
jų valstybė išmirtų (demografine ir intelekto prasme) ir aktyviai prie
to prisideda. Čia jau išeina savęs apgaudinėjimas gražiu veiduku, kaip
šiame klipuke

http://www.youtube.com/watch?v=mPzT7Ja5Lis