Tema: Re: Svedijoje - Defliacija
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2014-04-29 07:55:38
2014-04-29 01:04, abc rašė:
> Aš tamstai galiu iškart pasakyt, kad vaiko mokslas LIETUVOJE kainuoja 6
> tūkst į mėnesį. T.y. daugiau, nei 1,000 euru/svaru.... tai, kad ignorant
> mokesčių mokėtojas to nemoka tiesiogiai, o per aplinkui, esmės nekeičia.

Svietimo ministerija proftechninems mokyklos skiria 1200 litu
vidutiniskai vienam mokiniui. Is kur pas jus 5 kartus didesni skaiciai.

> Mokydamas vaikus užsienyje, savo ruožtu, kaip bonusą gauni užsienio
> kalbos nepriekaištingą mokėjimą, ir atvirumą pasauliui (galimybę
> išmėginti jėgas holivude, tapti žinomu dainininku, ir pan - jei tai
> anglų kalba), plius bilietus išvykti į bet kokį pasaulio kraštą tos
> kalbos mokyti (kalba turi būti populiari).

Velgi passvaisciojimai. Visa Lietuvos provincija Anglijoje ubagauja
vidutiniskai uz 1,000 svaru, murkdosi savo sultyse ir geriausiu atveju
ju vaikai ismoksta lenku kalba, nes pas juos atlieka savo baudziava.
Net, jeigu is ju kazkokia dalis ir ismoksta angliskai, tai jie vistiek
lieka baudziauninkais kaip ir ju tevai.
Pritarciau sezoniniams darbams vasara issivezant vaikus.