Tema: Re: Svedijoje - Defliacija
Autorius: Sail
Data: 2014-05-06 08:56:09
Va as tau pavydziu, kad tau piniguose laime. O man nuo kazkurio momento
pinigai laimes nebeatnesa.

As nesakau, kad be pinigu man butu gerai - man butu blogiau. Bet jei
atsirastu saskaitoj papildomu 100 kilolitu, tai laimes neprisidetu
visiskai...

O putotis neisruosiam, kiekvienam laime sava. Vieni pinigus kala, kiti
dziaugias kad bybis stovi. Tiesiog linkiu nenusivilti savo laimes
kriterijais ir tiek. kad po pirmo infarkto nesuprastum kad veltui laika
prapisai.