Tema: Re: Svedijoje - Defliacija
Autorius: RaR
Data: 2014-04-24 15:24:23
Na tai kas neaišku? Vokiečių darbininkas dirba valandą, kurios rezultatą
valdžia atiduoda graikams. Galėtų tą valandą ilsėtis. Vokiečių
darbininkas eksportuoti daugiau nei importuoti nei nori nei nenori - jam
tai visiškai nerūpi. Kai sužino, kad 10 val dirba už atlyginimą, o  - už
dyką, daugeliui kyla visai natūralus klausimas - o kodėl aš tą 11-ą
turiu dirbti?