Tema: Re: Svedijoje - Defliacija
Autorius: abc
Data: 2014-04-25 01:13:23
On 24/04/14 06:08, Vidas Makauskas wrote:

> Kai Putino zali zmogeliukai pasiskleis tomasevskininku kraste tuomet tau
> nebus butina skubeti lita pasikeisti i rubli kaip 1940 metais bile kokiu
> kursu. Nes tavo eurai visame pasaulyje - eurai. Ir nesvarbu ar jie
> kojinei ar tavo saskaitoje kokio uzsienio banko filiale. Rusijoje,
> parodzius 100 euru, 100 rusiu aplink keturiomis atsistoja. Okupacijos
> laikais prie Breznevo oficialus dolerio kursas buvo apie 70 kapeiku,
> neoficialiai 7 rubliai ir, priklausomai nuo ju kiekio, susaudymas.

Čia įdomūs faktai. Tai vat, pasirodo, juodoji rinka klestėjo jau nuo
Brežnevo laikų.....pamatai CCCP subyrėti sukloti buvo jau anuomet.

> [...]
> universitetuose, maitinimosi makaronais ir darbo ivairiose finansinese
> institucijose. Daugiau jai klausimu nebekyla, kad emigracijoje vistiek
> esi ubagas, jeigu pas tave yra didesni poreikiai, negu isgyventi.
> Paskutini laika dirbo Liuksemburge Erns & Young uz 1,500 nezinau kokiu
> ten pinigu. Bet tai buvo tiek mazai lyginant su kolegomis, kad visa
> laika jautesi kazkokia atmata. Grizo visam laikui i Lietuva ir is karto
> gavo darba uz 4,000. Pradziai. Ir pilnai sutinka, kad sis atlyginimas
> Lietuvoje daugiau kaip 2 kartus vertesnis, negu tas kur gavo Liuksemburge.

Sveikinu dukrą, kad atsirinko, kas jai geriausia, šaunuolė. Aš manau,
kad kiekvienam būtina bent metams išvažiuot, kad suprasti, kaip pasaulis
sukasi. Lietuvos E&Y, deja, po skandalo su Snoru, negalima vertinti taip
pat, kaip užsienio partnerių. O Liuksemburgas - baisiai brangi vieta
pragyventi...ten vokiečiai uždarbiaut važinėja, kaip man pasakojo.

Kas link pinigo - 4000 "į rankas" šiandien tolygu 2000 LTL 2004-ųjų
pinigais, kas tais laikais buvo gal ir ne super didelis, bet jau
padoresnis atlygis. Bet, manau, tuo samdinių duona ir baigiasi. 4-5
tūkst, ir psio.  Kol vaikų nėra, gyveni gerai. O po to.. O jei dar kas
iš sutuoktinių invalidumą įgyja...