Tema: Re: Svedijoje - Defliacija
Autorius: abc
Data: 2014-05-05 23:01:51
On 29/04/14 05:55, Vidas Makauskas wrote:

> Svietimo ministerija proftechninems mokyklos skiria 1200 litu
> vidutiniskai vienam mokiniui. Is kur pas jus 5 kartus didesni skaiciai.

Čia Maldeikienės skaičiai apie vidurinį mokymą, berods. Regis, suklydau
- galėjo būti 6 tūkst. į metus, tingiu tikrinti. Esmė: kad ne toks pigus
tas mokslas.

>  >
> Velgi passvaisciojimai. Visa Lietuvos provincija Anglijoje ubagauja
> vidutiniskai uz 1,000 svaru, murkdosi savo sultyse ir geriausiu atveju
> ju vaikai ismoksta lenku kalba, nes pas juos atlieka savo baudziava.
> Net, jeigu is ju kazkokia dalis ir ismoksta angliskai, tai jie vistiek
> lieka baudziauninkais kaip ir ju tevai.
> Pritarciau sezoniniams darbams vasara issivezant vaikus.

Viskas galvoje. Kas nori ubagiškai gyventi, tas ir gyvena, negi
uždrausi. Nelengva persilaužti laisvėn musėt, visą gyvenimą ubagavus.
Tačiau yra krūvos tokių, kurie normaliai gyvena ir integruojasi.

Nesupranti pagrindinės minties, nors Tavo gimtąja kalba rašau. Gal dėl
to, kad nesi matęs kaip civilizuotas pasaulis gyvena (dėl to ir siūlau -
važiuok bent metams). Sakau dar kartą: niexuj mokyt vaikų kažkokių
mirštančių šalių kalbų, tai tik laiko gaišatis, su minimalia grąža tiems
patiems vaikams.